Przed przyjazdem na Konferencję

I. Prosimy zwrócić uwagę na maile, które powinny przyjść przed Konferencją!

We wtorek, 18 marca 2025 do godz. 22:00 powinni Państwo otrzymać mailem na adres podany podczas rejestracji:

  • Link i kod potrzebny do zalogowania się do Internetowej Strefy Uczestnika. (Logowanie do Strefy odbywa się za pomocą adresu email uczestnika podanego w formularzu rejestracyjnym i otrzymanego kodu).

W piątek, 21 marca 2025 do godz. 22:00 na adres podany w rejestracji wysyłamy:

  • Ponownie link i kod potrzebny do zalogowania się do Internetowej Strefy Uczestnika 

W razie potrzeby należy sprawdzić SPAM. Jeżeli odpowiednio do środy, 19 marca lub soboty, 22 marca rano dany mail nie dotarł, bezwzględnie prosimy o kontakt z nami (Biurem Organizacyjnym).

W przypadku rejestracji firmowych, prosimy dopilnować, aby przekazano nam aktualnie używany przez Państwa adres email (nie będzie on używany w żadnych innych celach poza celami organizacyjnymi związanymi z Konferencją).

II. Prosimy koniecznie sprawdzić dane logowania do Internetowej Strefy Uczestnika

Internetowa Strefa Uczestnika to miejsce, w którym przed Konferencją można zapisać się na warsztaty i znaleźć materiały udostępnione przez naszych partnerów, a finalnie także nagrania warsztatów i certyfikat.

III. Zapisy na warsztaty

Wcześniejsza rezerwacja miejsca na warsztatach możliwa będzie od wtorku 25.03.2025 tylko online, po zalogowaniu do Internetowej Strefy Uczestnika, zostanie uruchomiona w dwóch turach:

    • Tura 1 (50% miejsc):
      wtorek, 25.03.2025 r. , godz. 12:00 do poniedziałku, 31.05.2025, godz. 12:00
    • Tura 2 (50% miejsc):
      wtorek, 01.04.2025 r., godz. 12.00 do poniedziałku, 07.04.2025, godz. 12:00

Rezerwacja miejsca w trakcie Konferencji możliwa będzie tylko w przypadku gdy pozostaną wolne miejsca.

Wstęp na dany warsztat  mają tylko osoby z wcześniej zarezerwowanym i opłaconym miejscem. Opłata za wcześniej zarezerwowane warsztaty powinna zostać wniesiona niezwłocznie po dokonaniu rezerwacji miejsca. Czytaj więcej …

IV. Program – zachęcamy do zainstalowania aplikacji mobilnej lub samodzielnego wydrukowania PDF dostępnego na stronie

Najbardziej aktualny program dostępny jest – w wersji interaktywnej w Aplikacji Mobilnej oraz w Internetowej Strefie Uczestnika oraz – w wersji pdf, do druku, tu na stronie: https://konferencja2025.pta.med.pl/program/.

Uwaga! Program nie będzie dystrybuowany w wersji drukowanej.

Na Konferencji (parę informacji organizacyjnych)

Parking

Wszystkie osoby, które nie są zakwaterowane w hotelu Copernicus, prosimy o pozostawienie swoich samochodów na parkingach swoich hoteli. Parking hotelu Copernicus jest dodatkowo płatny.

Godziny pracy recepcji Konferencji, rejestracja obecności na miejscu

  • środa, 9 kwietnia, 13:00 – 19:00
  • czwartek, 10 kwietnia, 7:30 – 19:00
  • piątek, 11 kwietnia, 7:30 – 19:30
  • sobota, 12 kwietnia, 7:30 – 12:00

Realizacja płatności na miejscu

Płatność na miejscu możliwa jest jedynie kartami VISA i Mastercard lub gotówką.

Sprawdź aktualny cennik…

Imprezy towarzyszące

Serdecznie Państwa zapraszamy na koncert: Janusz Radek z Zespołem. Występ odbędzie się
w czwartek, 10 kwietnia 2025, o godz. 21:00 w SALI TERRA.

Sponsorem koncertu jest firma EMMA – Strefa Alergii.
Występ nie jest finansowany ze środków pozyskanych od firm członkowskich INFARMA.

Strefa cateringu

Lunche i kolacje wydawane są w namiocie zewnętrznym. Wejście do strefy na podstawie identyfikatora lub otrzymanego biletu.

Podstawowa opłata rejestracyjna Uczestnika Konferencji obejmuje:

  • lunche 10,11.04.2025,
  • kolacje 9,10,11.04.2025 (tylko pakiet pełny).

W przypadku pakietów bez kolacji istnieje możliwość dokupienia kolacji w dowolnie wybranym dniu w cenie 200 zł brutto (VAT 23%) za 1 kolację.

Po Konferencji

Certyfikaty wydawane są jedynie w wersji elektronicznej i będą dostępne do pobrania z Internetowej Strefy Uczestnika po zakończeniu Konferencji. Otrzymają je tylko uczestnicy obecni na Konferencji.

Za udział w Konferencji zostanie przyznanych 18 punktów edukacyjnych doskonalenia zawodowego lekarzy i lekarzy dentystów (Dz. U. z 2002 r. Nr 21, poz. 204, z późn. zm.)

Przed przyjazdem na Konferencję

I. Prosimy zwrócić uwagę na maile, które powinny przyjść przed Konferencją!

We wtorek, 18 marca 2025 do godz. 22:00 powinni Państwo otrzymać mailem na adres podany podczas rejestracji:

  • Link i kod potrzebny do zalogowania się do Internetowej Strefy Uczestnika. (Logowanie do Strefy odbywa się za pomocą adresu email uczestnika podanego w formularzu rejestracyjnym i otrzymanego kodu).

W piątek, 21 marca 2025 do godz. 22:00 na adres podany w rejestracji wysyłamy:

  • Ponownie link i kod potrzebny do zalogowania się do Internetowej Strefy Uczestnika 

W razie potrzeby należy sprawdzić SPAM. Jeżeli odpowiednio do środy, 19 marca lub soboty, 22 marca rano dany mail nie dotarł, bezwzględnie prosimy o kontakt z nami (Biurem Organizacyjnym).

W przypadku rejestracji firmowych, prosimy dopilnować, aby przekazano nam aktualnie używany przez Państwa adres email (nie będzie on używany w żadnych innych celach poza celami organizacyjnymi związanymi z Konferencją).

II. Prosimy koniecznie sprawdzić dane logowania do Internetowej Strefy Uczestnika

Internetowa Strefa Uczestnika to miejsce, w którym przed Konferencją można zapisać się na warsztaty i znaleźć materiały udostępnione przez naszych partnerów, a finalnie także nagrania warsztatów i certyfikat.

III. Zapisy na warsztaty

Wcześniejsza rezerwacja miejsca na warsztatach możliwa będzie od wtorku 25.03.2025 tylko online, po zalogowaniu do Internetowej Strefy Uczestnika, zostanie uruchomiona w dwóch turach:

    • Tura 1 (50% miejsc):
      wtorek, 25.03.2025 r. , godz. 12:00 do poniedziałku, 31.05.2025, godz. 12:00
    • Tura 2 (50% miejsc):
      wtorek, 01.04.2025 r., godz. 12.00 do poniedziałku, 07.04.2025, godz. 12:00

Rezerwacja miejsca w trakcie Konferencji możliwa będzie tylko w przypadku gdy pozostaną wolne miejsca.

Wstęp na dany warsztat  mają tylko osoby z wcześniej zarezerwowanym i opłaconym miejscem. Opłata za wcześniej zarezerwowane warsztaty powinna zostać wniesiona niezwłocznie po dokonaniu rezerwacji miejsca. Czytaj więcej …

IV. Program – zachęcamy do zainstalowania aplikacji mobilnej lub samodzielnego wydrukowania PDF dostępnego na stronie

Najbardziej aktualny program dostępny jest – w wersji interaktywnej w Aplikacji Mobilnej oraz w Internetowej Strefie Uczestnika oraz – w wersji pdf, do druku, tu na stronie: https://konferencja2025.pta.med.pl/program/.

Uwaga! Program nie będzie dystrybuowany w wersji drukowanej.

Na Konferencji (parę informacji organizacyjnych)

Parking

Wszystkie osoby, które nie są zakwaterowane w hotelu Copernicus, prosimy o pozostawienie swoich samochodów na parkingach swoich hoteli. Parking hotelu Copernicus jest dodatkowo płatny.

Godziny pracy recepcji Konferencji, rejestracja obecności na miejscu

  • środa, 9 kwietnia, 13:00 – 19:00
  • czwartek, 10 kwietnia, 7:30 – 19:00
  • piątek, 11 kwietnia, 7:30 – 19:30
  • sobota, 12 kwietnia, 7:30 – 12:00

Realizacja płatności na miejscu

Płatność na miejscu możliwa jest jedynie kartami VISA i Mastercard lub gotówką.

Sprawdź aktualny cennik…

Imprezy towarzyszące

Serdecznie Państwa zapraszamy na koncert: Janusz Radek z Zespołem. Występ odbędzie się
w czwartek, 10 kwietnia 2025, o godz. 21:00 w SALI TERRA.

Sponsorem koncertu jest firma EMMA – Strefa Alergii.
Występ nie jest finansowany ze środków pozyskanych od firm członkowskich INFARMA.

Strefa cateringu

Lunche i kolacje wydawane są w namiocie zewnętrznym. Wejście do strefy na podstawie identyfikatora lub otrzymanego biletu.

Podstawowa opłata rejestracyjna Uczestnika Konferencji obejmuje:

  • lunche 10,11.04.2025,
  • kolacje 9,10,11.04.2025 (tylko pakiet pełny).

W przypadku pakietów bez kolacji istnieje możliwość dokupienia kolacji w dowolnie wybranym dniu w cenie 200 zł brutto (VAT 23%) za 1 kolację.

Po Konferencji

Certyfikaty wydawane są jedynie w wersji elektronicznej i będą dostępne do pobrania z Internetowej Strefy Uczestnika po zakończeniu Konferencji. Otrzymają je tylko uczestnicy obecni na Konferencji.

Za udział w Konferencji zostanie przyznanych 18 punktów edukacyjnych doskonalenia zawodowego lekarzy i lekarzy dentystów (Dz. U. z 2002 r. Nr 21, poz. 204, z późn. zm.)