Przed zarejestrowaniem się prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem uczestnictwa. Za pomocą formularza istnieje możliwość zarejestrowania tylko jednej osoby. W przypadku chęci zarejestrowania większej grupy osób zachęcamy do kontaktu z Biurem Organizacyjnym.

Podstawowa opłata rejestracyjna netto/brutto*

Rodzaj uczestnictwa Zarejestrowana płatność
do 31.12.2024
do 1.03.2025 po 1.03.2025
Uczestnik – członek PTA (pakiet pełny) 1340 zł/1 648,20 zł* 1440 zł/1771,20 zł* 1540 zł/1894,20 zł*
Uczestnik – członek PTA (pakiet bez kolacji) 1000 zł/1230 zł* 1100 zł/1353 zł* 1200 zł/1476 zł*
Uczestnik – nie członek PTA (pakiet pełny) 1440 zł/1771,20 zł* 1540 zł/1894,20 zł* 1640 zł/2017,20 zł*
Uczestnik – nie członek PTA (pakiet bez kolacji) 1100 zł/1353 zł* 1200 zł/1476 zł* 1300 zł/1599 zł*
Uczestnik – pielęgniarka (pakiety pełny) 1140 zł/1402,20 zł* 1140 zł/1402,20 zł* 1240 zł/1525,20 zł*
Uczestnik – pielęgniarka (pakiet bez kolacji) 800 zł/984 zł* 800 zł/984 zł* 900 zł/1107 zł*
Student (ostatni rok medycyny, wiek do 26 lat) (pakiet bez kolacji) 500 zł/615 zł* 500 zł/615 zł* 500 zł/615 zł*

* Opłaty brutto zawierają VAT 23%

Podstawowa opłata rejestracyjna Uczestnika Konferencji obejmuje:

  • udział w sesjach naukowych (warsztaty są dodatkowo płatne),
  • wstęp na wystawę medyczną,
  • 3 miesięczny dostęp do Internetowej Strefy Uczestnika pełniącej role teczki uczestnika,
  • elektroniczny certyfikat uczestnictwa w Konferencji,
  • przerwy kawowe,
  • lunche 10,11.04.2025,
  • kolacje 9,10,11.04.2025 (tylko pakiet pełny).

W przypadku pakietów bez kolacji istnieje możliwość dokupienia kolacji w dowolnie wybranym dniu w cenie 200 zł brutto (zawiera VAT 23%) za 1 kolację.

Opcje dodatkowo płatne

Warsztaty (maksymalna liczba uczestników: 40 osób) –  cena biletu wstępu na pojedynczy warsztat to 60 zł  brutto* (zawiera VAT 23%). Zakup biletu będzie możliwy dopiero po skutecznym zarejestrowaniu się na dany warsztat/blok.

Rejestracja na warsztaty możliwa będzie tylko online, zostanie zrealizowana w dwóch turach:

  • tura 1 (50%): 24.03.2025,
  • tura 2 (50%): 31.03.2025.

Na odpowiednie zajęcia będą mogły się zarejestrować tylko osoby z opłaconym pakietem uczestnictwa.
Więcej informacji marzec 2025.

Pakiety z noclegiem – do wyczerpania miejsc noclegowych istnieje możliwość zakupu pełnego pakietu uczestnictwa z noclegiem w dniach 9-12 kwietnia 2025 w hotelu Copernicus lub innym hotelu zarezerwowanym przez Organizatora. Odpowiednie opcje dostępne są w formularzu rejestracyjnym.
Cena pakietu z noclegiem to kwota wynikająca z podstawowej opłaty rejestracyjnej + kwota dopłaty do pakietu z noclegiem zależna od rodzaju wybranego hotelu i pokoju.
Zobacz cennik dopłat…

Uwagi:

  1. Faktyczna rezerwacja miejsca w hotelu (podobnie jak miejsca na Konferencji) następuje dopiero po zarejestrowaniu odpowiedniej wpłaty.
  2. W przypadku rejestracji internetowych miejsce w hotelu jest wstępnie blokowane przez okres do 7 dni od momentu dokonania rezerwacji pakietu z noclegiem. W tym okresie powinna nastąpić płatność adekwatna do wybranego pakietu. W razie braku płatności miejsca są automatycznie zwalniane na rzecz innych rezerwacji. Jeżeli realizacja Konferencji w sposób stacjonarny nie będzie możliwa, zwrot wpłaty lub nadpłaty nastąpi do 30 dni od opublikowania decyzji o zmianie formy realizacji konferencji.
  3. Osoby z opłaconą podstawową opłatą rejestracyjną mogą do 7 dni od przesłania formularza rejestracyjnego przedłużyć okres wstępnej bezpłatnej blokady miejsca w hotelu (maksymalnie do 28 lutego 2025) przez bezpośredni kontakt z Biurem Organizacyjnym. Jeżeli bezpłatne przedłużenie rezerwacji będzie możliwe, potwierdzenie przedłużenia rezerwacji wysyłane będzie mailowo na adres podany w zgłoszeniu rejestracyjnym.
  4. Przez formularz rejestracyjny nie ma możliwości zakupu pakietu z miejscem w pokoju 2 osobowym – w sprzedaży są całe pokoje. W przypadku chęci rezerwacji wspólnego pokoju przez 2 znających się uczestników, prosimy o kontakt z Biurem OrganizacyjnymZmiana opcji zakwaterowania, rezygnacja z zakwaterowania lub udziału w Konferencji którejkolwiek osób wspólnie rezerwujących pokój powoduje zwolnienie całego pokoju lub konieczność wniesienia dopłaty do pełnego pokoju przez drugą z tych osób.

Imprezy towarzyszące o charakterze niemerytorycznym
Więcej informacji na temat organizowanych imprez i ceny biletów luty 2025.
Organizator niniejszym oświadcza, że ewentualnie imprezy towarzyszące nie zostaną sfinansowane ze środków pochodzących od firm członkowskich INFARMA, Izby POLMED lub MedTech Polska.

Osoby towarzyszące – osoby towarzyszące nie mają dostępu do strefy edukacyjnej i wystawowej konferencji. W przypadku organizacji imprez towarzyszących i oddzielnych stref cateringu Organizator przewiduje możliwość wykupienia dodatkowych biletów lub posiłków dla osób towarzyszących.
Organizator niniejszym oświadcza, że udział osób towarzyszących nie zostanie sfinansowany ze środków pochodzących od firm członkowskich Izby POLMED lub MedTech Polska.

Zmiany rejestracji i rezerwacji, korekty faktur
W przypadkach: konieczności wystawienia i wysyłki duplikatu faktury lub korekty faktury (o ile nie jest ona związana z rezygnacją z uczestnictwa w Konferencji), zmian płatnika rezerwowanych usług albo danych osoby rejestrowanej dokonanych po zarejestrowaniu płatności, pobierana jest opłata manipulacyjna 70 zł brutto za każdy taki incydent.

Realizacja Płatności

Opłatę należy wnieść dopiero po otrzymaniu potwierdzenia rejestracji na konferencję, przelewem na konto bankowe Biura Organizacyjnego:

Bank: mBank S.A.
Nr konta: 30 1140 2004 0000 3002 8309 3353
SWIFT CODE: BREXPLPWMUL
Tytuł wpłaty: należy podać imię i nazwisko uczestnika oraz hasło: „17KSPTA”
Adres Biura Organizacyjnego – właściciela konta: AltaSoft Sp. z o.o. , ul. Pukowca 15, 40-847 Katowice, Polska

Warunki rezygnacji i zwrotu wniesionej opłaty

Uwaga! Przedstawione warunki anulacji i zwrotu opłaty mają zastosowanie jedynie w przypadku zamówień obejmujących jeden pakiet uczestnika opłacany przez danego płatnika. W przypadku większych zamówień warunki anulacji ustalane są indywidualnie i zależą od wielkości zamówienia.

  1. Przedstawione warunki zwrotu opłaty dotyczą zarówno rezygnacji z wszystkich zamówionych usług jak i zmiany pakietu z pakietu droższego (np. z noclegiem) na tańszy lub rezygnacji z którejś z zamówionych usług dodatkowych.
  2. Warunki zwrotu opłaty w przypadku chęci skorzystania z rezerwacji zbiorowej, grantu objętego oddzielną rezerwacją lub zaproszenia firmy dokonującej rezerwacji zbiorowych są identyczne, jak w przypadku rezygnacji z konferencji. Prosimy zatem wszystkich uczestników z wniesiona opłatą, którzy ostatecznie będą korzystali z rezerwacji zbiorowej, grantu lub zaproszenia firmy i którzy będą chcieli z tego tytułu zwrócić się o zwrot wcześniej indywidualnie wniesionych opłat o jak najwcześniejsze zasygnalizowanie takiej sytuacji.
  3. Warunkiem zwrotu jest przesłanie pisemnej (może być drogą elektroniczną) rezygnacji z udziału lub wniosku o zwrot wniesionej indywidualnie opłaty do Biura Organizacyjnego. Decydująca jest data otrzymania rezygnacji lub wniosku:

Data otrzymania rezygnacji/wniosku Zwracana kwota
do 8.01.2025 100% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem minus opłata manipulacyjna 70 zł brutto
do 8.03.2025 50% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem
po 8.03.2025 Opłata nie podlega zwrotowi
  1. Zwrot opłaty następuje bezpośrednio na konto bankowe, z którego została wysłana, w przypadku innych form płatności na konto wskazane przez uczestnika, w terminie do 30 dni od otrzymania pisemnej rezygnacji. W przypadku firm zwrot dokonywany jest na konto zarejestrowane w Urzędzie Skarbowym.
  2. W przypadku wniesienia opłaty rejestracyjnej i nieobecności Uczestnika na Konferencji opłata nie jest zwracana, a materiały konferencyjne ewentualnie dystrybuowane na miejscu nie będą w jakiejkolwiek formie dostarczane przez Organizatora lub Biuro Organizacyjne Uczestnikowi. Nieobecny Uczestnik nie ma też prawa do otrzymania certyfikatu uczestnictwa w Konferencji.

Przed zarejestrowaniem się prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem uczestnictwa. Za pomocą formularza istnieje możliwość zarejestrowania tylko jednej osoby. W przypadku chęci zarejestrowania większej grupy osób zachęcamy do kontaktu z Biurem Organizacyjnym.

Podstawowa opłata rejestracyjna netto/brutto*

Rodzaj uczestnictwa Zarejestrowana płatność
do 31.12.2024
do 1.03.2025 po 1.03.2025
Uczestnik – członek PTA (pakiet pełny) 1340 zł/1 648,20 zł* 1440 zł/1771,20 zł* 1540 zł/1894,20 zł*
Uczestnik – członek PTA (pakiet bez kolacji) 1000 zł/1230 zł* 1100 zł/1353 zł* 1200 zł/1476 zł*
Uczestnik – nie członek PTA (pakiet pełny) 1440 zł/1771,20 zł* 1540 zł/1894,20 zł* 1640 zł/2017,20 zł*
Uczestnik – nie członek PTA (pakiet bez kolacji) 1100 zł/1353 zł* 1200 zł/1476 zł* 1300 zł/1599 zł*
Uczestnik – pielęgniarka (pakiety pełny) 1140 zł/1402,20 zł* 1140 zł/1402,20 zł* 1240 zł/1525,20 zł*
Uczestnik – pielęgniarka (pakiet bez kolacji) 800 zł/984 zł* 800 zł/984 zł* 900 zł/1107 zł*
Student (ostatni rok medycyny, wiek do 26 lat) (pakiet bez kolacji) 500 zł/615 zł* 500 zł/615 zł* 500 zł/615 zł*

* Opłaty brutto zawierają VAT 23%

Podstawowa opłata rejestracyjna Uczestnika Konferencji obejmuje:

  • udział w sesjach naukowych (warsztaty są dodatkowo płatne),
  • wstęp na wystawę medyczną,
  • 3 miesięczny dostęp do Internetowej Strefy Uczestnika pełniącej role teczki uczestnika,
  • elektroniczny certyfikat uczestnictwa w Konferencji,
  • przerwy kawowe,
  • lunche 10,11.04.2025,
  • kolacje 9,10,11.04.2025 (tylko pakiet pełny).

W przypadku pakietów bez kolacji istnieje możliwość dokupienia kolacji w dowolnie wybranym dniu w cenie 200 zł brutto (zawiera VAT 23%) za 1 kolację.

Opcje dodatkowo płatne

Warsztaty (maksymalna liczba uczestników: 40 osób) –  cena biletu wstępu na pojedynczy warsztat to 60 zł  brutto* (zawiera VAT 23%). Zakup biletu będzie możliwy dopiero po skutecznym zarejestrowaniu się na dany warsztat/blok.

Rejestracja na warsztaty możliwa będzie tylko online, zostanie zrealizowana w dwóch turach:

  • tura 1 (50%): 24.03.2025,
  • tura 2 (50%): 31.03.2025.

Na odpowiednie zajęcia będą mogły się zarejestrować tylko osoby z opłaconym pakietem uczestnictwa.
Więcej informacji marzec 2025.

Pakiety z noclegiem – do wyczerpania miejsc noclegowych istnieje możliwość zakupu pełnego pakietu uczestnictwa z noclegiem w dniach 9-12 kwietnia 2025 w hotelu Copernicus lub innym hotelu zarezerwowanym przez Organizatora. Odpowiednie opcje dostępne są w formularzu rejestracyjnym.
Cena pakietu z noclegiem to kwota wynikająca z podstawowej opłaty rejestracyjnej + kwota dopłaty do pakietu z noclegiem zależna od rodzaju wybranego hotelu i pokoju.
Zobacz cennik dopłat…

Uwagi:

  1. Faktyczna rezerwacja miejsca w hotelu (podobnie jak miejsca na Konferencji) następuje dopiero po zarejestrowaniu odpowiedniej wpłaty.
  2. W przypadku rejestracji internetowych miejsce w hotelu jest wstępnie blokowane przez okres do 7 dni od momentu dokonania rezerwacji pakietu z noclegiem. W tym okresie powinna nastąpić płatność adekwatna do wybranego pakietu. W razie braku płatności miejsca są automatycznie zwalniane na rzecz innych rezerwacji. Jeżeli realizacja Konferencji w sposób stacjonarny nie będzie możliwa, zwrot wpłaty lub nadpłaty nastąpi do 30 dni od opublikowania decyzji o zmianie formy realizacji konferencji.
  3. Osoby z opłaconą podstawową opłatą rejestracyjną mogą do 7 dni od przesłania formularza rejestracyjnego przedłużyć okres wstępnej bezpłatnej blokady miejsca w hotelu (maksymalnie do 28 lutego 2025) przez bezpośredni kontakt z Biurem Organizacyjnym. Jeżeli bezpłatne przedłużenie rezerwacji będzie możliwe, potwierdzenie przedłużenia rezerwacji wysyłane będzie mailowo na adres podany w zgłoszeniu rejestracyjnym.
  4. Przez formularz rejestracyjny nie ma możliwości zakupu pakietu z miejscem w pokoju 2 osobowym – w sprzedaży są całe pokoje. W przypadku chęci rezerwacji wspólnego pokoju przez 2 znających się uczestników, prosimy o kontakt z Biurem OrganizacyjnymZmiana opcji zakwaterowania, rezygnacja z zakwaterowania lub udziału w Konferencji którejkolwiek osób wspólnie rezerwujących pokój powoduje zwolnienie całego pokoju lub konieczność wniesienia dopłaty do pełnego pokoju przez drugą z tych osób.

Imprezy towarzyszące o charakterze niemerytorycznym
Więcej informacji na temat organizowanych imprez i ceny biletów luty 2025.
Organizator niniejszym oświadcza, że ewentualnie imprezy towarzyszące nie zostaną sfinansowane ze środków pochodzących od firm członkowskich INFARMA, Izby POLMED lub MedTech Polska.

Osoby towarzyszące – osoby towarzyszące nie mają dostępu do strefy edukacyjnej i wystawowej konferencji. W przypadku organizacji imprez towarzyszących i oddzielnych stref cateringu Organizator przewiduje możliwość wykupienia dodatkowych biletów lub posiłków dla osób towarzyszących.
Organizator niniejszym oświadcza, że udział osób towarzyszących nie zostanie sfinansowany ze środków pochodzących od firm członkowskich Izby POLMED lub MedTech Polska.

Zmiany rejestracji i rezerwacji, korekty faktur
W przypadkach: konieczności wystawienia i wysyłki duplikatu faktury lub korekty faktury (o ile nie jest ona związana z rezygnacją z uczestnictwa w Konferencji), zmian płatnika rezerwowanych usług albo danych osoby rejestrowanej dokonanych po zarejestrowaniu płatności, pobierana jest opłata manipulacyjna 70 zł brutto za każdy taki incydent.

Realizacja Płatności

Opłatę należy wnieść dopiero po otrzymaniu potwierdzenia rejestracji na konferencję, przelewem na konto bankowe Biura Organizacyjnego:

Bank: mBank S.A.
Nr konta: 30 1140 2004 0000 3002 8309 3353
SWIFT CODE: BREXPLPWMUL
Tytuł wpłaty: należy podać imię i nazwisko uczestnika oraz hasło: „17KSPTA”
Adres Biura Organizacyjnego – właściciela konta: AltaSoft Sp. z o.o. , ul. Pukowca 15, 40-847 Katowice, Polska

Warunki rezygnacji i zwrotu wniesionej opłaty

Uwaga! Przedstawione warunki anulacji i zwrotu opłaty mają zastosowanie jedynie w przypadku zamówień obejmujących jeden pakiet uczestnika opłacany przez danego płatnika. W przypadku większych zamówień warunki anulacji ustalane są indywidualnie i zależą od wielkości zamówienia.

  1. Przedstawione warunki zwrotu opłaty dotyczą zarówno rezygnacji z wszystkich zamówionych usług jak i zmiany pakietu z pakietu droższego (np. z noclegiem) na tańszy lub rezygnacji z którejś z zamówionych usług dodatkowych.
  2. Warunki zwrotu opłaty w przypadku chęci skorzystania z rezerwacji zbiorowej, grantu objętego oddzielną rezerwacją lub zaproszenia firmy dokonującej rezerwacji zbiorowych są identyczne, jak w przypadku rezygnacji z konferencji. Prosimy zatem wszystkich uczestników z wniesiona opłatą, którzy ostatecznie będą korzystali z rezerwacji zbiorowej, grantu lub zaproszenia firmy i którzy będą chcieli z tego tytułu zwrócić się o zwrot wcześniej indywidualnie wniesionych opłat o jak najwcześniejsze zasygnalizowanie takiej sytuacji.
  3. Warunkiem zwrotu jest przesłanie pisemnej (może być drogą elektroniczną) rezygnacji z udziału lub wniosku o zwrot wniesionej indywidualnie opłaty do Biura Organizacyjnego. Decydująca jest data otrzymania rezygnacji lub wniosku:

Data otrzymania rezygnacji/wniosku Zwracana kwota
do 8.01.2025 100% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem minus opłata manipulacyjna 70 zł brutto
do 8.03.2025 50% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem
po 8.03.2025 Opłata nie podlega zwrotowi
  1. Zwrot opłaty następuje bezpośrednio na konto bankowe, z którego została wysłana, w przypadku innych form płatności na konto wskazane przez uczestnika, w terminie do 30 dni od otrzymania pisemnej rezygnacji. W przypadku firm zwrot dokonywany jest na konto zarejestrowane w Urzędzie Skarbowym.
  2. W przypadku wniesienia opłaty rejestracyjnej i nieobecności Uczestnika na Konferencji opłata nie jest zwracana, a materiały konferencyjne ewentualnie dystrybuowane na miejscu nie będą w jakiejkolwiek formie dostarczane przez Organizatora lub Biuro Organizacyjne Uczestnikowi. Nieobecny Uczestnik nie ma też prawa do otrzymania certyfikatu uczestnictwa w Konferencji.